30 d’agost 2007

bona tarda,més amiguets



hola, acabo de trencar el meu nou bloc per dibuixar acuare·lles quina pena !!
però es que fa molt vent al meu atic i havia de fer les fotos perque no puc amb l'escanner de la punyeta...quan no és això és el pen que no va a l'ordinador que hi tinc l'escaner...estic fins els nassos !!!
la vida es complica molt si vols estar al dia de les modernitats...i costa molts diners tenir-ho tot a punt.
bé, he dibuixat uns personatges per parelles, couples, alguns són humans i d'altres tenen més varietat,de fet sempre hem de relacionar-nos ni que sigui amb una sargantana,dragó o escalopendula (?)
no ens han fet per estar sols, ja t'ho dic.
ara mateix la meva gata està fent-me un discurs que no entenc de res...estarà en cel ?
buf, em sembla que me'n vaig a la dutxa i de festa major a "Matalapera ".
demà és divendres i ja tinc ganes de descansar, la 1ª setmana de treball s'ha fet molt dura...encara crec que hem aguantat com a senyors !
ah ! ja sé què volia el gat...tenia una necessitat...i havian d'obrir-li la porta del balcó .Ja t'ho dic que no estem sols ...
fins una altra !!!!!.