22 de juny 2007

bona tarda.

Ahir vaig estar fent una volta pel parc que hi ha tocant de casa i de veritat que s'estava de meravella, eren les 9:30 i no hi havia ningú...jo surto tard perquè el meu gos té por dels petards,
la tranquilitat i la temperatura eren ideals, millor que el sofà calorífic de casa i la tv...encara que després em vaig enganxar a la serie d' anatomia de Grey...i no li vaig fer gaire cas al meu marit que tenia ganes de xerrar... però ara que ve el bon temps sortirem a fer unes clares per la city.I a més ve la Festa Major i s'ha d'anar a veure el nomenament a capgros d'aquest any...entre d'altres moltes coses ,es clar !
Us deixo un dibuix que vaig fer fa 5 anys quan era una fan desconsolada d'en Viggo Mortensen i li vaig enviar el dibuix a una galeria de Nova York on exposava...crec que mai li va arribar.Encara que si li hagués arribat no m'ho hauria fet saber tampoc.